Aquest matí de dimecres 14 de desembre els efectius han hagut d'apagar les flames d'un cotxe
El Consorci Provincial de Bombers de Castelló del parc de...
El CEE Pla d’Hortolans de Borriana, a iniciativa de l'AMPA, ha volgut mostrar públicament el seu “enorme agraïment i respecte” a la labor desenvolupada...
L'Ajuntament de Benicàssim ha coordinat un dispositiu especial al costat de Policia Local, Consorci Provincial de Bombers, Brigada d'Obres i operaris de neteja
Aquesta matinada ha sigut una de les més gelades a la Comunitat, Vilafranca ha registrat un total de -8 graus i la capital de la Plana, 1.6. Tota aquesta informació ha despertat ja totes les alertes i els bombers de la Diputació de Castelló ja estan preparant un dispositiu per poder fer front a la neu. Davant de tot, de fet, demanen molta precaució per tal d’evitar incidències greus. La delegada del govern a la Comunitat, Gloria Calero, ha informat de que la Delegació presenta un total de 53 màquines per llevar la nou.