Noticias Castellón
sábado, 8 de febrero de 2025 | Última actualización: 18:09

Un any més, l'art de Burriana brilla amb els guanyadors del II Concurs de Dibuix i Pintura

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 56 segundos

Noticias Relacionadas

Antonio Claudio Reinero, Guillem Clausell i Lídia Tornador aconsegueixen els premis en les categories d’adults, juvenil i infantil respectivament

El Centre Municipal dels Arts de Burriana ja té guanyadors de l'II Concurs de Dibuix i Pintura Ciutat de Burriana. Antonio Claudio Reinero ha sigut el guanyador de la categoria d'adults, mentre que Guillem Clausell i Lídia Tornador han aconseguit el màxim reconeixement en les categories juvenil i infantil, respectivament. Per part, Jéssica Gonpra, Emilio José Castillo, Blanca Albert i Kéziah Labeau han aconseguit menció especial amb els treballs presentats.

El jurat d'aquesta edició, format pel professorat de l’Escola Municipal d’Arts Plàstiques del Centre Municipal dels Arts, el regidor de Cultura, Jesús Albiol, l'artista i professor Tomás Sendra, la pintora Salomé Monfort, l'artista multidisciplinari Juan Poré, i historiador Vicent Perarnau han triat l'obra d'Antonio Claudio Reinero pel seu elevat nivell artístic i pel concepte que proposa i que enalteix la ciutat de Burriana. De la mateixa manera, el jurat ha destacat l'elevat nivell de les obres presentades, tant per artistes amateurs com per l'alumnat del centre.

Així doncs, “és d'agrair l'entusiasme que tots els participants han posat per a crear obres d'una elevada qualitat que fan que aquest certamen, impulsat pel Centre Municipal de les Arts siga un veritable èxit”. Per part seua, la directora del centre burrianense, Ana Llopis, no ha volgut perdre l'oportunitat d'agrair tant al jurat com als artistes, la participació en la convocatòria artística.

Amb tot, el CMC La Mercé ha sigut l'escenari triat per al lliurament de premis del concurs. Tots els participants han rebut diploma acreditatiu per la seua participació, com a reconeixement al treball realitzat. Per part seua, el guanyador de la categoria adults ha rebut el premi de 500€, mentre que els guanyadors de juvenil i infantil han rebut sengles lots de material valorats en 300€ cadascun. D'igual mode, els guanyadors han rebut un trofeu commemoratiu creat per l'artista Juan Poré. Els participants amb menció especial també han rebut una estatueta de ceràmica realitzada per l'equip de professors del Centre Municipal dels Arts.

En finalitzar l'acte de lliurament de premis, s'ha inaugurat l'exposició de totes les obres participants. La mostra, situada en el claustre del CMC La Mercé es podrà visitar fins al pròxim 28 de març.