Noticias Castellón
martes, 17 de marzo de 2026 | Última actualización: 19:32

L'Estany de Nules es converteix en l'epicentre de l'oci amb la programació especial de Pasqua

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 32 segundos

>

Noticias Relacionadas

L'Ajuntament ofereix cinc dies d'activitats amb parcs infantils, música en directe i discomòbil per a dinamitzar el turisme local i atraure veïns de la comarca

L’Ajuntament de Nules ha organitzat, un any més, una variada programació que comptarà amb diferents activitats que es desenvoluparan des de dijous, 2 d’abril, fins a dilluns, 6 d’abril. Així doncs, la programació 'Pasqua a l’Estany' presenta una oferta d'entreteniment i d’oci per a tots els públics amb actes que tindran lloc els dies coincidents amb les vacances de Setmana Santa i Pasqua.

La Terrassa de l’Estany serà, doncs, el lloc que albergarà aquestes activitats entre les quals hi haurà música en directe, parc infantil, o discomòbil, entre d’altres. 

L’alcalde, David García, ha assenyalat al respecte que es tracta d’una iniciativa municipal amb la qual es vol que en aquestes dates la gent de Nules es quede a gaudir dels dies festius a la localitat, al mateix temps que també siga un al·licient per al veïnat d’altres poblacions del voltant, “és una aposta per a que el nostre poble compte en aquestes dates amb diferents alternatives d’oci”.

Amb tot, la programació contempla parc infantil amb castells inflables de dijous a dilluns en horari de 17.30 a 20.30 hores i de dissabte a dilluns d’11.00 a 14.00 hores; tardeo amb música en directe de divendres a dilluns de 18.00 a 22.00 hores; discomòbil divendres a partir de les 23.30 hores; i Vermouth amb música en directe de dissabte a dilluns de 12.30 a 14.00 hores.  

En relació a aquest últim acte, Toni Tárrega, representant de l’empresa promotora de la programació, ha destacat que “enguany hem introduït com a novetat el vermouth musical que compta amb música en directe, barra amb begudes i food trucks amb menjar”.

>