Noticias Castellón
viernes, 29 de mayo de 2026 | Última actualización: 18:27

El PSOE inicia una campanya pels barris per arreplegar propostes de la ciutadania

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 59 segundos

Noticias Relacionadas

Destaquen que "la política útil es fa escoltant, no tancant-se en un despatx ni governant només per a l'aparador del centre"

El Partit Socialista de Castelló ha posat en marxa una campanya de proximitat pels barris de la ciutat amb l'objectiu de "estar on estan els veïns i veïnes, escoltar-los en primera persona i retornar la política municipal al carrer". La iniciativa, iniciada al maig i que continuarà durant juny, pretén reforçar la presència del Partit Socialista en tots els districtes de la ciutat i arreplegar directament les preocupacions, necessitats i propostes de la ciutadania.

Durant aquestes accions de carrer, representants del Grup Municipal Socialista i de l'agrupació local, amb la portaveu municipal, Patricia Puerta, i el secretari general del PSPV de Castelló, Rafa Simó, al capdavant, conversen amb veïns i veïnes sobre qüestions que afecten el seu dia a dia i els conviden a participar en una xicoteta enquesta sobre assumptes clau per a la ciutat, com l'accés a l'habitatge, la situació de la sanitat pública, l'impacte del 'basurazo', l'estat dels seus barris i les millores que consideren prioritàries.

"Volem que la gent ens veja i puga parlar amb nosaltres cara a cara. La política útil es fa escoltant, no tancant-se en un despatx ni governant només per a l'aparador del centre", ha assenyalat Rafa Simó. Per al secretari general local del PSPV-PSOE, "és fonamental conèixer de primera mà què preocupa realment la ciutadania, quines necessitats segueixen sense atendre's i quines solucions plantegen els qui viuen cada dia la realitat dels nostres barris".

La portaveu socialista, per part seua, ha criticat la gestió del govern municipal de PP i Vox, en considerar que "Begoña Carrasco viu obsessionada amb el centre de la ciutat mentre dona l'esquena a molts barris que acumulen problemes de neteja, manteniment, mobilitat, serveis o falta d'inversions".

"Hi ha un Castelló que no ix en les fotos del govern municipal. Un Castelló de barris que reclamen atenció, més serveis, millors condicions de vida i un ajuntament que siga present també fora del centre", ha afegit Puerta.

Aquesta campanya tindrà continuïtat perquè el seu objectiu és "mantindre un contacte permanent amb la ciutadania, construir propostes des de l'escolta activa i defensar un model de ciutat que no deixe a cap barri arrere", assenyalen els representants socialistes.