El municipi es consolida com a referent dels ‘bous al carrer’ pel seu cartell destacat
Almassora tornarà a ser escenari taurí de primer nivell durant les festes patronal en honor a Santa Quitèria , amb la participació de 14 bous de reconegudes ramaderies espanyoles. Les celebracions arrancaran el 9 de maig amb la presentació de la reina, Sara Benet, i la seua cort d’honor.
El regidor de Festes, Arturo Soler, ha agraït la col·laboració i compromís de les penyes i colles que permeten fer possible un cartell que manté Almassora con a un referent de bous al carrer.
Les jornades taurines començaran el dissabte 17 de maig amb el tancament de bous de la ramaderia Gerardo Ortega, a les 12.00 hores. Aquest tancament compta amb el patrocini de 16 penyes locals, amb la col·laboració de l’Ajuntament. A la vesprada, a partir de les 18:00h, s’exhibiran tres bous d’aquesta ramaderia.

El diumenge 18 tindrà lloc la solta d’un exemplar del tancament patrocinat per ‘Gent del Bou’ i un altre de la ramaderia Partido de Resina, també a càrrec de la mateixa penya.
El dilluns 19, l'afició podrà gaudir de dos bous salvatges durant el tancament del matí. El dimarts dia 20, a les 18.00 hores, s’exhibirà un bou de la ramaderia Sergio Centelles patrocinat per una quinzena de penyes, i a continuació un altre exemplar del ferro Adolfo Martín, a càrrec de la penya El Comboi.
El dimecres 21, la vesprada taurina començà les 17.00 hores amb un bou de la ramaderia Montalvo patrocinat per 13 penyes. Tot seguit, s'exhibirà un bou de la ramaderia Peñas Blancas patrocinat per 14 penyes.
Bou del Poble
El dissabte 24, la vesprada començarà amb la solta tradicional del Bou del Poble, enguany de la ramaderia Núñez del Cuvillo, de nom ‘Lanudo’, número 78 i guarisme 0 també serà embolat a la nit.
La jornada continuarà amb un exemplar de bous de El Torero, patrocinat per El Caragol i El Trasto, i un últim bou de la ramaderia Carmen Valiente patrocinat per 15 penyes i agrupacions.
“Convidem a tots els aficionats taurins a visitar-nos durant les festes patronals de Santa Quitèria i a gaudir d’exemplars que estic segur que ens brindaran grans vesprades i del gran ambient de bous al carrer’ que es viu a Almassora”, ha expressat el regidor de Festes.