El cap de setmana inclou visites al Torrelló del Boverot, el pas pel mant de la patrona, activitats infantils i bous de Toros de El Torero i Las Monjas
Almassora afronta l’últim cap de setmana de les festes patronals de Santa Quitèria amb una agenda carregada d’activitats culturals, taurines i familiars pensades per a tots els públics.
La jornada arrancarà amb una nova sessió de visites guiades i tallers didàctics d’arqueologia al jaciment del Torrelló del Boverot, després de la bona acollida registrada en la primera convocatòria celebrada dissabte passat.
La programació taurina centrarà bona part de l’activitat festiva. A les 13.00 hores tindrà lloc l’entrada i prova de vaques, mentre que a les 18.00 hores està prevista l’exhibició de bous de Toros de El Torero i de la ramaderia Las Monjas, amb el patrocini de diverses penyes i colles locals. Els exemplars seran embolats durant la nit.
Entre les activitats dirigides al públic infantil destaca la transhumància urbana de bestiar mestís, organitzada per l’Associació de Penyes Taurines d’Almassora (APTA), que transcorrerà pel carrer Sant Vicent després dels actes taurins de la vesprada.
A les 17.00 hores, l’església de la Nativitat de Nostra Senyora acollirà el tradicional pas pel mant de Santa Quitèria, un dels actes religiosos més representatius de les festes patronals.
La música també tindrà protagonisme durant tota la jornada al Mesó del Vi. A més, a les 21.00 hores, el carrer Trinidad acollirà el sopar de tombet de bou patrocinat per CaixAlmassora.
La programació festiva es completarà de matinada amb una discomòbil al recinte de festes, que obrirà les portes a les 03.00 hores.














































