Noticias Castellón
sábado, 20 de diciembre de 2025 | Última actualización: 21:27

La Universitat Jaume I obri la convocatoria dels programes Erasmus i Sicue 2016/17

Tiempo de Lectura: 2 minutos, 3 segundos

Noticias Relacionadas

Castellón Información

La Universitat Jaume I obri durant aquest mes de febrer les convocatòries dels programes de mobilitat Erasmus i SICUE per al curs 2016/2017.

La convocatòria d'Erasmus per a l'estudiantat de grau de la Universitat Jaume I de Castelló ofereix 1.002 places en 26 països participants en el programa fruit dels 422 convenis signats per la universitat pública de Castelló. La convocatòria estarà oberta del 8 al 20 de febrer de 2016.

Durant els dies 8, 9, 10 i 12 de febrer, l'Oficina de Relacions Internacionals de la Universitat Jaume I té previst realitzar reunions informatives en diferents centres: dilluns 8 de febrer, a les 12 hores a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, dimarts 9 de febrer a les 16 hores a la Facultat de Ciències Humanes i Socials, dimecres 10 de febrer a les 10:30 hores a la FCJE i divendres 12 de febrer a les 11:30 hores a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Al programa SICUE, l'UJI ofereix per al pròxim curs 540 places, 44 places més que la convocatòria anterior ja que el nombre de convenis subscrits també s'ha incrementat amb 276 convenis actualment.

Aquest programa de mobilitat, compatible amb la resta de programes que oferta l'ORI, permet a l'estudiantat de l'UJI cursar els seus estudis de grau en qualsevol altra universitat pública o privada de l'Estat espanyol amb les quals l'UJI té conveni. Cal destacar que des de la passada convocatòria es pot cursar en la universitat de destinació una assignatura que figure com a suspesa en l'UJI. A més, es pot gaudir d'una plaça SICUE en més d'una ocasió durant la realització dels estudis, encara que en diferents universitats i cursos acadèmics.

Els interessats podran rebre més informació i resoldre els seus dubtes en les reunions informatives previstes els dies 10 i 11 de febrer. Dimecres 10, a les 16:30 a l'ESTCE i dijous 11 a les 10:30 a la FCJE.

Per últim, recordar que la convocatòria per participar en els programes d'intercanvi amb Amèrica del Nord i amb Àsia i Oceania continua oberta fins al 12 i al 19 de febrer respectivament. Al programa amb Amèrica del Nord, s'ofereixen 15 places en alguna de les 10 universitats dels Estats Units d'Amèrica amb les que l'UJI té conveni, mentre que al programa amb Àsia i Oceania són 20 les places que s'ofereixen a Rússia, Japó, Malàisia, Indonèsia, Corea, Taiwan, Xina i Oceania. Les sol·licituds s'han de realitzar a través de l'e-UJIer, programes d'intercanvi.