La reina de les festes, Berta Beteta, encapçala la distribució de 9.000 llibrets, que continuarà avui i demà en diferents franges horàries

El Gran Casino ha acollit este matí una gran afluència de veïns i veïnes amb motiu del repartiment del programa de festes, una cita que ha començat amb llargues cues des de primera hora per a aconseguir un exemplar dels 9.000 llibrets editats.
La reina de les festes, Berta Beteta, juntament amb la pràctica totalitat de la cort d’honor, ha iniciat la distribució del programa, que permet arreplegar fins a dos exemplars per persona amb la possibilitat de tornar a passar per més.
El repartiment es desenvolupa hui en horari de 10.00 a 13.00 hores i de 17.00 a 19.00 hores, i continuarà demà en una última franja de 10.00 a 15.00 hores.
Des de l’organització s’ha destacat la gran participació ciutadana en la distribució, que confirma l’interés del veïnat pel programa oficial de les festes.
La cort d’honor ha participat activament en l’acte d’inici, que s’ha convertit en una de les primeres activitats prèvies a la programació festiva del municipi.












































