La Regidoria de Comerç estira el termini davant el ritme d’adquisició i les necessitats de clients i comerços participants
La campanya de bons de comerç de Vila-real, Vilabons, avança a bon ritme, amb prop del 80% ja adquirit per part de la ciutadania. No obstant això, en haver pressuposat disponible, la Regidoria de Comerç ha decidit ampliar el termini fins al 13 de desembre per a facilitar tant la compra com l'ús dels bons en els establiments adherits.
La decisió respon a la petició de la Unió de Comerç de Vila-real (UCOVI), que ha sol·licitat aquesta ampliació per a garantir que clients i comerços puguen efectuar les seues operacions amb normalitat després dels pròxims festius de la Constitució i la Puríssima.
El programa estableix que cada persona pot adquirir un màxim de 100 euros en bons, amb una subvenció municipal del 50%. Els qui ja hagen aconseguit eixe límit no podran realitzar noves compres.
Així mateix, l'Ajuntament recorda que els bons caducaran a les 23.59 hores del 13 de desembre, moment a partir del qual no s'acceptaran reclamacions ni reintegraments. Per això, des de l'àrea de Comerç, recomanen als usuaris no esperar a última hora i aprofitar els pròxims dies per a realitzar les seues compres en els comerços participants.
La iniciativa, dotada en aquesta edició amb una subvenció municipal de 200.000 euros, té com a objectiu impulsar l'economia local, afavorir el consum de proximitat i donar major visibilitat a l'àmplia oferta comercial de Vila-real.
Per a resoldre qualsevol dubte, tant clients com establiments poden dirigir-se a UCOVI, entitat col·laboradora en el programa. La compra de bons i el llistat de comerços adherits estan disponibles en la web oficial: www.bonsvila-real.es.

















































