La Diputació commemora els deu anys del programa amb un acte que posa en valor les històries d’èxit de més de 200 emprenedors i emprenedores de la província
La Diputació de Castelló ha celebrat aquest dimecres el desé aniversari de Move Up! Emprén amb èxit, un programa que s’ha consolidat al llarg d’una dècada com a referent en el suport a l’emprenedoria a la província. L’acte, que ha tingut lloc al Saló de Recepcions de la institució provincial, ha reunit participants, entitats col·laboradores i representants institucionals per a fer balanç d’un projecte que “ha transformat idees en negocis reals”.
El diputat de Promoció Econòmica, Vicente Pallarés, ha destacat que Move Up! ha acompanyat a desenes de projectes que hui formen part del teixit empresarial de la nostra província. “Parlem de persones valentes que han transformat les seues idees en negocis, iniciatives que hui són motor de creixement en la nostra terra”, ha afirmat.
Des del seu inici l’any 2016, el programa ha donat suport a 222 persones emprenedores de 49 municipis de Castelló i ha repartit 48.000 euros en premis, segons ha detallat la directora de CEEI Castelló, Alexandra Badoiu. “Darrere d’estes xifres hi ha noms, aprenentatges i somnis que han tirat arrels”, ha expressat.
Pallarés ha remarcat que Move Up! és “una ferramenta poderosa per a vertebrar el territori” i ha posat en valor la tasca del CEEI Castelló, encarregat de formar, orientar i acompanyar el talent emprenedor durant esta dècada. També ha agraït als patrocinadors i, especialment, a les persones participants: “Sou la raó de ser del programa”.
L’acte commemoratiu ha servit també per a conéixer testimonis inspiradors de persones emprenedores que han trobat en Move Up! l’impuls necessari per a fer realitat els seus projectes. “Històries que inspiren i ensenyen, i que són reflex del gran potencial emprenedor de la nostra província”, ha afirmat el diputat.
Finalment, Vicente Pallarés ha instat a continuar reforçant el suport institucional a l’emprenedoria: “Que cada persona que decidisca emprendre sàpiga que no està sola, que té al seu costat tota una comunitat que creu en ella”.


















































