Noticias Castellón
viernes, 6 de febrero de 2026 | Última actualización: 11:39

Onda prepara un dispositiu especial de seguretat pel Campionat d'Espanya de ciclisme

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 6 segundos

Noticias Relacionadas

A través de José Cabedo, la localitat tindrà la seva part de representació en el recorregut de la modalitat de ciclisme en ruta

Castellón Información

Onda ha aconseguit que el Campionat d'Espanya de ciclisme passi per la ciutat el proper diumenge, 24 de juny. L'àrea d'Esports de l'Ajuntament d'Onda, la regidoria de Seguretat Ciutadana i la Jefatura de la Policia Local, s'han reunit al consistori amb el president del Club ciclista Sepelaco i director de l'equip BH-Burgos, José Cabedo, per ultimar els detalls relacionats amb les mesures de seguretat de la prova. L'esdeveniment estarà reforçat amb 20 policies, que cobriran tots els punts de pas de l'esdeveniment amb l'ajuda també de voluntaris i membres de Protecció Civil.

D'aquesta forma, la prova ciclista torna a Castelló després de set anys d'absència. A més, gràcies a l'esforç de l'Ajuntament i a l'estreta col·laboració i vinculació a través de José Cabedo, Onda tindrà la seva part de representació en el recorregut de la modalitat de ciclisme en ruta. Entre les 11.00 i 11.15 hores, tindrà lloc el pas de l'escamot ciclista elit professional, elit i sub-23 per la localitat. Cal destacar que l’onder Óscar Cabedo disputarà aquesta carrera  al costat de grans corredors de talla mundial com Óscar Pelegrí, Mikel Landa o Marc Soler, entre molts uns altres.