Les inscripcions estaran obertes els dies de l’1 al 20 d’abril
Nules compta ja amb la programació emmarcada en la tradicional Festa de les Paelles que se celebrarà dissabte, 25 d’abril, i que comptarà amb diferents activitats i música en directe per a tots els públics.
En aquest sentit, cal assenyalar que la Festa de les Paelles és un acte molt arrelat a la població, i un dels actes més multitudinaris que se celebra al municipi, i que acull a moltes persones que vénen de localitats dels voltants. De fet, s’espera de nou una participació de cinc mil persones.

Així, des de la regidoria de Joventut es vol que aquest esdeveniment siga un punt de referència sobre inclusió, de manera que per segon any consecutiu actuarà per a animar la festa “Tymbals diPercusió”, un grup de percussió que està format per persones amb diversitat funcional, “considerem que les Paelles de Nules han de seguir sent una festa referent en el que respecta a la inclusió”, matisa la regidora Blanca Silvestre.
A més, també comptarà amb el Punt de Salut i Informació d’ITS, amb personal especialitzat en l’assessorament i l’atenció de possibles incidents. I amb un Punt Violeta, aquest espai té com a objectiu atendre qualsevol cas de violència sexista o LGTBIfòbica, i amb el qual es vol a més sensibilitzar al públic, i atendre , informar i ajudar a víctimes de qualsevol tipus d’agressió sexista. Aquests dos espais s’instal·laran en una carpa que comptarà amb un protocol d’atenció per a actuar davant qualsevol d’aquestes situacions.
Pel que fa a la programació hi haurà activitats des de primera hora, amb un parc infantil amb monitors, inflables i jocs per al públic infantil. A més, com cada any, hi haurà música en directe amb el grup “Taranto”, l’orquestra “Gravity”, i el DJ Kike GB. A la nit, la festa es traslladarà a les pistes esportives del carrer Alqueries a càrrec del pub local La Atrevida.
Oci alternatiu per a adolescents
Per altra banda, la Festa de les Paelles inclou activitats alternatives d'oci per a persones adolescents que s'han preparat des del Departament de Joventut. Enguany s’ha plantejat per a aquesta jornada una activitat virtual que es diu “Paella jove Nules”. Les i els joves interessats a participar ho podran fer durant tot el dia apropant-se a les carpes de Joventut.
Amb tot, la inscripció per a participar en la Festa de les Paelles estarà oberta des de dimecres, 1 d’abril, fins dilluns, 20 d’abril, a través de l’enllaç https://inscripciones.nules.es que es podrà també trobar a les xarxes socials de l’Ajuntament de Nules.















































