El municipi s'adherix al protocol autonòmic contra la discriminació i reforça el seu compromís amb la diversitat i la igualtat

L'Ajuntament de Moncofa ha rebut el distintiu Espai Lliure d'LGTBIQ+fòbia, un reconeixement concedit per la Direcció General de Diversitat de la Generalitat Valenciana a les institucions, entitats i empreses que promouen el respecte als drets de les persones LGTBIQ+ i fomenten entorns lliures de discriminació.
L'acte de lliurament dels distintius es va celebrar el 25 de juny a l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM), a València. En representació del consistori, va arreplegar el guardó la regidora d'Igualtat, M. Teresa Alemany.
Reconeixement a les polítiques d'igualtat
Segons ha informat l'ajuntament, l'obtenció d'este distintiu reconeix la trajectòria desenvolupada pel municipi en favor de la igualtat i la diversitat, així com les iniciatives impulsades per a prevenir qualsevol forma de discriminació contra les persones LGTBIQ+.
El distintiu comporta també l'adhesió al protocol d'actuació de la Generalitat davant possibles situacions de discriminació o violència per motius d'orientació sexual o identitat de gènere.
Activitats durant tot l'any
La regidora d'Igualtat, M. Teresa Alemany, ha assenyalat que este reconeixement reforça el treball que es du a terme des del municipi en matèria de sensibilització i prevenció de la discriminació, amb l'objectiu de promoure el respecte a la diversitat sexual i familiar.
Segons el consistori, al llarg de l'any s'organitzen diferents activitats dirigides a fomentar la igualtat, la convivència i el respecte entre la ciutadania.











































