Entre les activitats previstes destaca el taller infantil 'Preparant l’eclipsi', que tindrà lloc el pròxim 23 de juliol a la biblioteca del Pla de la Torre
L’Ajuntament d’Almassora ha reobert esta setmana les biblioteques de la platja, dos espais culturals situats al Pla de la Torre (Carabiners) i Benafelí, al parc del Pitillo, que tornaran a oferir durant tot l’estiu un punt de trobada per a la lectura, l’aprenentatge i l’oci familiar al costat de la mar.
L’alcaldessa d’Almassora, María Tormo, ha visitat les instal·lacions coincidint amb l’inici de la campanya estival, acompanyada pel regidor de Cultura, Vicente Blay Casino, i la regidora de Platges i Turisme, Silvana Rovira, per a comprovar de primera mà el funcionament d’estos serveis, que romandran oberts de dilluns a divendres, d’11.00 a 13.30 hores i de 17.00 a 20.00 hores.
Les biblioteques de la platja oferixen a veïns i visitants un espai agradable i climàticament més fresc on gaudir de la lectura durant els mesos d’estiu, amb una destacada selecció de llibres per a totes les edats i una programació complementària d’activitats culturals i educatives.
"Volem que les nostres platges siguen també espais de cultura, aprenentatge i convivència. Estes biblioteques permeten acostar la lectura a veïns i visitants en un entorn privilegiat, al mateix temps que oferixen propostes atractives per a les famílies durant les vacances", ha assenyalat l’alcaldessa.
Durant les pròximes setmanes, tots dos espais seran escenari de diferents activitats d’animació lectora, entre les quals hi haurà sessions de contacontes dirigides al públic infantil, a més de tallers educatius vinculats a alguns dels esdeveniments més destacats de la programació estival.
Entre les activitats previstes destaca el taller infantil 'Preparant l’eclipsi', que tindrà lloc el pròxim 23 de juliol a la biblioteca del Pla de la Torre, una iniciativa destinada a acostar als més menuts el fenomen astronòmic que es podrà contemplar el pròxim 12 d’agost.
Així mateix, la biblioteca de Benafelí acollirà el 5 d’agost la xarrada divulgativa 'Gaudix de l’Eclipsi', una sessió informativa oberta al públic en la qual s’oferiran recomanacions per a observar amb seguretat l’eclipsi solar previst per al 12 d’agost.












































