Noticias Castellón
viernes, 16 de mayo de 2025 | Última actualización: 22:59

Comerços i empreses de Nules s'uneixen en una nova associació local

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 10 segundos

Noticias Relacionadas

L'empresària local María Lucas Ros presidirà l’associació

Victor Küppers ha presentat en Nules la nova associació d’empreses i comerços de la localitat que prompte es posarà en marxa. A més, Küppers ha estat present en la seua creació.

L’empresària local María Lucas Ros estarà al càrrec de la presidència, en les pròximes setmanes es farà públic el nom de la resta de membres que formaran part de l’equip directiu, així com, els tràmits per a que les empreses i comerços interessats puguen unir-se.

Aquesta nova associació està impulsada per l’Ajuntament de Nules, i amb la seua creació volen aglutinar a tot el teixit empresarial i comercial del municipi. L'alcalde de Nules, David Carcí ha comentat: “s’està treballant per a que aquesta associació siga un referent a Nules i també fora de la nostra població en emprenedoria  i desenvolupament local”.

Entre els principals objectius d’aquesta associació es troba la creació de sinèrgies entre els seus integrants, a més també desenvolupar accions formatives, esdeveniments com ara desdejunis empresarials o conferències sobre diferents temàtiques, o projectes d’innovació, entre d’altres.  

L’alcalde de Nules també ha assenyalat la importància d’aquesta associació “com a òrgan representatiu dels interessos de les empreses i comerços de la nostra localitat”.