El PP assenyala que continuen pendents la nova comissaria, els accessos a l’AP-7, la ronda Sud-oest i la millora de la N-340
El Partit Popular de Vila-real ha criticat que la legislatura estatal arribe a la seua fi sense que, segons la formació, el Govern de Pedro Sánchez haja executat els principals compromisos d’infraestructures pendents amb la ciutat.
El portaveu local del PP, Adrián Casabó, ha assenyalat que entre les actuacions que continuen pendents es troben la nova Comissaria de la Policia Nacional, una solució per a la passarel·la de l’estació de Renfe, l’accés directe des de l’AP-7 a la carretera d’Onda, la connexió de la ronda Sud-oest amb la N-340 i la millora de la rotonda d’accés nord.
Casabó ha afirmat que el Govern central no ha iniciat les obres de la nova comissaria ni ha donat una solució a la passarel·la de l’estació. També ha denunciat que continuen sense executar-se l’accés directe des de l’AP-7 i la connexió de la ronda Sud-oest amb la N-340.
El dirigent popular ha considerat que Vila-real no ha estat una prioritat per al Govern de Sánchez i ha assenyalat que els principals compromisos amb la ciutat continuen sense resoldre’s.
A més, Casabó ha inclòs entre les seues crítiques altres qüestions com l’infrafinançament, les incidències en el servei de Rodalia, l’increment del cost de la gestió dels residus i la falta de suport al sector ceràmic, que ha definit com un àmbit clau per a l’economia local.












































