Burriana prepara unes festes infantils plenes d’activitats

Tiempo de Lectura: 2 minutos

Noticias Relacionadas

La programació de la Misericòrdia inclou tradició, màgia, tallers i actes taurins del 4 al 19 de setembre, amb una nova edició de l’Entrada de Penyes Infantil

Burriana prepara unes festes infantils plenes d’activitats

L’Ajuntament de Burriana ha preparat una programació infantil amb activitats durant les Festes de la Misericòrdia 2026, que se celebraran del 4 al 19 de setembre. La proposta combina tradició, tallers creatius, espectacles, màgia i activitats participatives per oferir alternatives d’oci als xiquets i les famílies.

La programació començarà el divendres 4 de setembre amb la inauguració de les minifalles a les 18.15 hores. A les 19.00 hores arribarà la segona edició de l’Entrada de Penyes Infantil, després de la bona acollida que va obtenir l’any passat.

El dissabte 5, a les 18.30 hores, els més menuts podran participar en una jornada de jocs de fusta gegants. L’endemà, diumenge 6 a les 12.00 hores, la transhumància urbana oferirà una proposta per a xiquets i majors.

Tradició, màgia i tallers per als més menuts

El dilluns 7 concentrarà diverses activitats tradicionals, amb el correbou infantil a les 11.00 hores, el taller de fanalets a les 18.30 hores i la Desfilada de Fanalets a les 22.30 hores.

La programació continuarà el dimecres 9 amb la quarta edició del Festival de Màgia, a les 18.30 hores, i el correbou infantil de carretons embolats, a les 21.55 hores.

  • Burriana prepara unes festes infantils plenes d’activitats
  • Burriana prepara unes festes infantils plenes d’activitats

El dijous 10 combinarà creativitat i tradició amb el taller ‘Dissenya la teua bossa Tote’, a les 18.30 hores, i el ‘Maraya xiqui’, amb embolades infantils, a les 22.30 hores.

Durant el cap de setmana, el divendres 11 se celebrarà un bingo musical a les 18.30 hores. El dissabte 12 serà el torn del concurs infantil de dibuix taurí, a les 11.00 hores, i de la Fira Kermesse, a les 18.30 hores.

La programació infantil arribarà al seu final el dissabte 19 de setembre, a partir de les 18.30 hores, amb la Batalla de Flors, el tradicional Paiporta i diferents activitats dirigides als més menuts.

Una programació pensada per a les famílies

La regidora de Festes, Paloma Boix, ha assenyalat que el programa busca situar els xiquets com a protagonistes de les celebracions i combinar el coneixement de les tradicions amb propostes d’oci, cultura i convivència familiar.

Boix també ha destacat la varietat de les activitats i ha posat en valor la celebració, per segon any consecutiu, de l’Entrada de Penyes Infantil, després de la resposta que va obtenir en la seua primera edició.