La iniciativa ofereix tallers, gimcanes i activitats nadalenques per als més menuts

L'alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, juntament amb la regidora de Família, Isabel Monfort i el regidor d'Esports, Fran Capdevila, han visitat l'Escoleta de Nadal, una iniciativa que permet a desenes de xiquets i xiquetes d'entre 4 i 12 anys gaudir d'activitats lúdiques i educatives durant les vacances nadalenques. La proposta, organitzada en el marc del Pla Corresponsables, té lloc els dies 23, 26, 27 i 30 de desembre al Col·legi Villalonga, amb l'objectiu de facilitar la conciliació familiar durant el període no lectiu.
En horari de 09 h a 14 h, els més menuts han participat en tallers de manualitats, cuina, concursos de targetes nadalenques, gimcanes i activitats de sensibilització, combinant aprenentatge i diversió en un entorn segur. Per a aquelles famílies que necessitaven ampliar la jornada, s'ha oferit el servei d'Escola Matinera, permetent l'accés des de les 08:00 h.
La regidora de Família, Isabel Monfort, ha destacat que “cada any ens esforcem per oferir una programació que, a més d'entretenir, contribuïsca al desenvolupament dels més menuts. Les famílies de Burriana han respost amb entusiasme, i ens alegra facilitar-los la conciliació durant estes dates tan especials”.
Així mateix, Monfort ha remarcat la importància d'este tipus de programes que “no només ajuden les famílies, sinó que també proporcionen als xiquets un espai on poden socialitzar, aprendre i gaudir d'activitats diferents”.
















































