Noticias Castellón
viernes, 19 de diciembre de 2025 | Última actualización: 01:09

Burriana inicia la neteja del llit del Riu Anna per a previndre desbordaments

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 3 segundos

Noticias Relacionadas

L’Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Castelló, retira canyars i residus acumulats en el tram urbà per garantir el pas de l’aigua davant possibles episodis de fortes pluges

Burriana inicia la neteja del llit del Riu Anna per a previndre desbordaments

L'Ajuntament de Burriana, amb la col·laboració de la maquinaria de la Diputació de Castelló, ha començat les tasques de neteja en el llit del Riu Anna amb l'objectiu d'evitar l'obstaculització de l'aigua i els desbordaments davant els possibles episodis de pluja que es puguen produir a partir del pròxim mes de setembre.

Amb aquesta mesura preventiva, es retiraran els canyars i escombraries acumulades perquè aquesta no siga arrossegada per les pluges, a més d'assegurar una correcta circulació de l'aigua, sense obstruir-se en cap punt, podent provocar desbordaments.

Aquestes actuacions s'estan duent a terme en la zona urbana del llit del riu, sobre la qual pot actuar l'Ajuntament, des de l'avinguda Sant Joan Bosco fins al pont de la comissaria de Policia Local.

El regidor de Via Pública, Mario Trullen, ha supervisat els treballs en curs, destacant la importància d'aquestes labors per a previndre inundacions i mantindre la seguretat i el benestar dels veïns. “És fonamental que actuem amb antelació per a minimitzar els riscos associats a les pluges intenses”, ha defensat l'edil.