Noticias Castellón
miércoles, 16 de julio de 2025 | Última actualización: 21:40

Burriana dona el tret d’eixida a l’estiu amb jocs d’aigua i bon ambient a la Serratella

Tiempo de Lectura: 1 minutos

Noticias Relacionadas

La Regidoria de Turisme anuncia dues noves parades del Parc Aquàtic al barri de l’Hereu i a Santa Bàrbara al mes d’agost

La Serratella ha acollit esta vesprada la primera jornada del Parc Aquàtic d’Estiu 2025, una iniciativa de l’Ajuntament de Burriana, a través de la Regidoria de Turisme, que ha reunit desenes de famílies al polifuncional del barri en una vesprada marcada pel bon ambient, la calor i les ganes de refrescar-se.

L’activitat, que ha tingut lloc de 17.00 a 20.00 h, ha oferit una àmplia varietat de propostes aquàtiques per al públic infantil, com ara tobogans inflables, ruixadors d’aigua i deslliscadors. Tot això de manera gratuïta, amb l’objectiu d’acostar alternatives d’oci saludables i accessibles als diferents barris del municipi durant la temporada estival.

La regidora de Turisme, Noelia Peris, ha valorat “molt positivament” l’acollida d’esta primera jornada i ha recordat que el Parc Aquàtic d’Estiu continuarà el seu recorregut a l’agost amb dues noves cites: el 8 d’agost a la plaça de l’Hereu (de 17.30 a 20.30 h) i el 20 d’agost a Santa Bàrbara (d’11.00 a 14.00 h).