La Clínica Granell, un dels primers centres de fisioteràpia d’Espanya, celebra sis dècades d’activitat amb unes noves instal·lacions al carrer Juan Bautista Rochera Mingarro

La ciutat de Burriana commemora els 60 anys de trajectòria de la Clínica Granell, un dels primers centres de fisioteràpia d’Espanya. Fundada el 1966 per Manuel Granell Galaterra, la clínica inicia una nova etapa amb el trasllat de la seua seu històrica del carrer Barranquet a unes noves instal·lacions al número 5 del carrer Juan Bautista Rochera Mingarro, que s’inauguraran aquest divendres 28 d’agost a les 19.00 hores.
Manuel Granell Galaterra va escollir la seua ciutat natal per posar en marxa un centre especialitzat en fisioteràpia que es convertiria en un referent no sols a la província de Castelló, sinó també a escala nacional. Sis dècades després, els seus fills, Pablo i Fernando Granell, continuen al capdavant del projecte i mantenen el llegat familiar amb una oferta adaptada a les noves tècniques i necessitats dels pacients.
Els germans Granell assenyalen que la història de la clínica està estretament vinculada a la figura del seu pare i expliquen que el seu objectiu és preservar aquest llegat a través de l’atenció sanitària i la millora de la qualitat de vida dels castellonencs.
La nova clínica amplia també els serveis disponibles, amb fisioteràpia, osteopatia, Pilates i Reformer, a més d’un espai dedicat a l’exercici físic a càrrec d’Esferum. L’objectiu és oferir una atenció més completa en unes instal·lacions modernes i adaptades a les diferents necessitats dels usuaris.
Pablo Granell, doctor en fisioteràpia, acumula 29 anys d’experiència professional i està especialitzat en ecografia, ATM i patologies de genoll. Per la seua part, Fernando Granell compta amb 26 anys de trajectòria com a fisioterapeuta i osteòpata, amb especialització en teràpia manual aplicada a patologies de columna, fisioteràpia invasiva, acupuntura per al sistema musculoesquelètic i ressonància magnètica terapèutica MBST.
La Clínica Granell manté també una seu a Castelló, a l’avinguda Casalduch número 27, mentre que a Burriana inicia ara aquesta nova etapa amb unes instal·lacions que permeten ampliar la cartera de serveis i continuar l’activitat iniciada pel seu fundador fa sis dècades.









































