Noticias Castellón
jueves, 5 de febrero de 2026 | Última actualización: 11:37

Burriana treballa al Cementeri Municipal per combatre els mosquits

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 12 segundos

Noticias Relacionadas

Aquesta actuació de control de plagues s'anticipa a les tasques tradicionals de condicionament del camp sant, que inclouen la neteja exhaustiva i l'adequació general de la instal·lació per a rebre la ciutadania

L'Ajuntament de Burriana ha posat en marxa els preparatius al Cementeri Municipal amb motiu de la pròxima commemoració del Dia de Tots Sants. Entre les primeres accions destacades, s'ha dut a terme un tractament específic amb insecticides per a combatre la presència de mosquits tigres adults.

L'empresa concessionària, ha sigut l'encarregada d'executar els treballs mitjançant la tècnica de nebulització i polvorització al llarg d'aquesta setmana. Aquesta actuació de control de plagues s'anticipa a les tasques tradicionals de condicionament del camp sant, que inclouen la neteja exhaustiva i l'adequació general de la instal·lació per a rebre la ciutadania.

Durant el pròxim mes, Burriana es prepara per a acollir un any més l'afluència massiva de veïns i veïnes que acudiran al recinte per a honrar i recordar els seus familiars i amistats difuntes.

La regidora de Sanitat, Isabel Monfort, ha subratllat la importància d'aquesta intervenció, destacant "el compromís del consistori amb el treball de prevenció i els tractaments constants per presència de mosquits durant tot l'any, amb l'objectiu de minimitzar la seua presència en tot el terme municipal i assegurar unes instal·lacions en les millors condicions de salubritat per a aquestes dates tan assenyalades".