Noticias Castellón
lunes, 22 de diciembre de 2025 | Última actualización: 23:02

Borriana premiarà amb 300 euros el disseny guanyador del cartell anunciador de la Setmana Santa

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 22 segundos

Noticias Relacionadas

L'ajuntament ha fet públiques les bases del concurs de cartells que s'haurà de lliurar abans del 12 de febrer al CMC La Mercè

Castellón Información

L'Ajuntament de Borriana i la Junta de Germandats i Confraries de Borriana han fet públiques les bases del Concurs de Cartells de la Setmana Santa de 2018. A aquest concurs pot presentar-se qualsevol persona major de setze anys, segons han anunciat, i el premi estarà dotat amb una quantitat de 300 euros. A més a més, el cartell escollit serà la imatge de la festivitat religiosa a la localitat, en cartells i la programació que aquest any s'avança al mes de març.

Els treballs, que tractaran de la Setmana Santa de Borriana i els passos que representen, es podran presentar al Centre Municipal de Cultura La Mercé fins al proper 12 de febrer, data de tancament del concurs. Una setmana després s'emetrà la sentència i les obres presentades romandran exposades en aquest centre de manera temporal. D'aquesta manera, el 23 de febrer a la celebració del Pregó de Setmana Santa, es podrà comptar amb el cartell anunciador.

El jurat està compost pel regidor de Cultura, el president i un membre de la Junta de Germandats i Confraries, dos professionals del disseny i el consiliari de les Germandats i Confraries, fent de secretari un funcionari de l'Àrea de Cultura.

Els criteris de selecció es basen en l'originalitat, l'impacte visual, l'eficàcia anunciadora, la qualitat gràfica, la transmissió de la idea reflectida, així com les condicions de reproducció i edició. Les bases completes del concurs es troben al tauler d'anuncis del web municipal burriana.es.