Noticias Castellón
martes, 28 de noviembre de 2023 | Última actualización: 10:55

Burriana reorganitzarà els materials de la biblioteca per a complir amb la normativa vigente

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 3 segundos

Noticias Relacionadas

El regidor de Cultura de Burriana, Jesús Albiol pren aquesta decisió en compliment de l’article 20 de la Llei 4/2011, de 23 de març, de biblioteques de la Comunitat Valenciana

L’Ajuntament de Burriana reorganitzarà els materials de la biblioteca municipal per a complir amb la Llei 4/2011, de 23 de març, de biblioteques de la Comunitat Valenciana, on en el seu article 20 apartat 4, dedicat al desenvolupament de les col·leccions, especifica que ‘els centres de xarxa comptaran amb continguts de diversitat sexual, familiar, de gènere i de desenvolupament sexual respectuosos amb els drets humans.

En els municipis de més de 25.000 habitants conformaran secció específica’. D’aquesta manera, la biblioteca municipal de Borriana passarà a tindre una secció en les seues prestatgeries sobre aquesta matèria, en compliment amb la normativa vigent.


El regidor de cultura, Jesús Albiol, ha explicat que “l’Ajuntament de Burriana reorganitzarà el material de la Biblioteca municipal, creant una nova secció específica per al contingut de diversitat sexual, familiar, de gènere i de desenvolupament sexual, fora de l’espai infantil i juvenil per a protegir els menors. Des del primer minut hem volgut complir amb la llei que, de manera clara i explícita, indica que els llibres i materials han d’estar en una àrea específica”