Amb una inversió de més de 8.000 euros, l’Ajuntament substitueix 700 peces deteriorades en un dels carrers més antics del nucli urbà
La Regidoria d'Obres i Serveis de l'Ajuntament de Benicarló està renovant les voreres del carrer d'Alcalà, un dels carrers més antics del nucli urbà, que presentava un estat molt deteriorat a causa de les nombroses obres que s'han anat realitzant als edificis i habitatges de la zona al llarg dels anys.
En total, se substituiran fins a 700 peces trencades o en mal estat, cosa que permetrà millorar notablement la seguretat i la imatge d'aquest vial històric. La inversió total d'aquests treballs superarà els 8.000 euros, una actuació impulsada i coordinada directament des de la Regidoria d'Obres i Serveis.
El regidor d'Obres i Serveis, Fabián Flos, ha valorat molt positivament l'actuació: “Amb aquesta intervenció donem resposta a una necessitat evident i millorem un dels carrers més antics i emblemàtics del municipi. Aquest tipus d'actuacions són fonamentals per garantir la seguretat de les persones i la qualitat de l'espai urbà”.
Flos ha agraït especialment a l'empresa Terrazos Bellmunt la cessió gratuïta de totes les peces renovades. “La seua col·laboració desinteressada ha estat clau per poder dur a terme aquesta millora”, ha dit.

















































