Almassora ultima les millores als col·legis abans de l’inici del curs el 9 de setembre

Tiempo de Lectura: 2 minutos, 3 segundos

Noticias Relacionadas

L’Ajuntament executa treballs de pintura, jardineria, il·luminació i manteniment en diversos centres, mentre el Cardenal Cisneros adapta espais per a una nova unitat UECO

L’Ajuntament d’Almassora ultima durant estos dies diferents actuacions de manteniment i millora als centres educatius del municipi abans de l’inici del curs escolar, previst per al 9 de setembre. Els treballs inclouen intervencions de pintura, jardineria, il·luminació, neteja i condicionament sol·licitades pels mateixos centres.

Les actuacions s’han concentrat durant les vacances d’estiu, sense activitat lectiva, i afecten col·legis com Boqueres, Cardenal Cisneros, Santa Quitèria, Riu Millars i Regina Violant.

En els treballs participen alumnes-treballadors del Centre de Formació i Ocupació que cursen programes finançats per Labora, així com personal del Servei Municipal de Manteniment i Logística (SMML) i del servei de jardineria.

Una nova unitat UECO al Cardenal Cisneros

Una de les intervencions està relacionada amb la reorganització del Cardenal Cisneros, que comptarà este curs amb una nova Unitat Específica en Centre Ordinari (UECO).

Per a adaptar el centre a esta incorporació, s’ha millorat la il·luminació i habilitat una nova porta, segons la informació facilitada per l’Ajuntament.

Les unitats UECO estan destinades a facilitar una resposta educativa específica dins dels centres ordinaris a alumnat que necessita determinats suports educatius.

Pintura, jardineria i un rocòdrom a Boqueres

Al col·legi Boqueres s’han executat treballs de pintura en diversos espais, s’ha plantat arbrat i s’ha instal·lat un rocòdrom.

Les actuaciones també arriben als espais exteriors d’altres centres. A Santa Quitèria i Riu Millars s’han realitzat treballs de jardineria.

Al Regina Violant, les intervencions s’han centrat en la pintura de la pista esportiva i de diversos elements del pati.

A més, l’Ajuntament assenyala que s’han dut a terme tasques de neteja en tots els col·legis del municipi abans de la incorporació de l’alumnat.

Treballs sol·licitats pels centres educatius

Les actuacions formen part del llistat de necessitats traslladat pels centres educatius al consistori per a aprofitar els mesos sense classes i executar les intervencions abans de l’inici del curs.

L’alcaldessa d’Almassora, María Tormo, i el regidor d’Educació, Vicente Blay Casino, han visitat alguns dels centres per a comprovar l’evolució dels treballs.

La informació municipal no concreta, però, el pressupost destinat al conjunt de les intervencions ni el cost individual de les principals actuacions.