Noticias Castellón
miércoles, 17 de diciembre de 2025 | Última actualización: 02:15

Alcala-Alcossebre viatja a Oslo per ampliar el seu mercat turístic

Tiempo de Lectura: 55 segundos

Noticias Relacionadas

Aquesta fira, que se celebra des de 2012, s'ha consolidat com a espai per a afavorir contactes amb proveïdors i compradors de serveis i productes relacionats amb els viatges

L'Ajuntament d'Alcalà-Alcossebre aposta per ampliar la seva promoció turística al mercat dels Països Nòrdics. Per primera vegada, Alcalà-Alcossebre serà present en la fira de turisme Travel Match d'Oslo, el mes vinent de gener, promocionant-se com a destinació turística, en un esdeveniment professional que connecta a proveïdors i distribuïdors del mercat noruec. Aquesta fira, que se celebra des de 2012, s'ha consolidat com a espai per a afavorir contactes amb proveïdors i compradors de serveis i productes relacionats amb els viatges, així com dels professionals encarregats de comercialitzar experiències turístiques.

La regidora Alejandra Roca assistirà a la fira i destaca que "és molt important diversificar la nostra promoció per a arribar a mercats distints i pensem que, per les característiques del nostre municipi, el públic dels Països Nòrdics, com Noruega, Dinamarca o Suècia, pot interessar-se molt en la nostra oferta turística".