El grup socialista denuncia deficiències de manteniment, humitats i desperfectes al centre i demana a l’Ajuntament que concrete les actuacions previstes

La portaveu del Grup Municipal Socialista, Patricia Puerta, ha traslladat al Consell del Districte Sud les queixes de la comunitat educativa del col·legi Gregal de Castelló per l’estat de diverses zones del centre i ha reclamat a l’Ajuntament que concrete les actuacions necessàries per a garantir unes instal·lacions dignes.
Segons el PSPV, les famílies han alertat de paviments deteriorats, humitats i taques, desperfectes i parts del revestiment alçades, deficiències que, asseguren, fa temps que reclamen que s’atenguen. La comunitat educativa també ha denunciat que algunes aules continuen registrant temperatures pròximes als 30 graus en aquest inici de curs.
Puerta ha demanat al govern de Begoña Carrasco que assumisca les seues responsabilitats i deixe de traslladar el problema entre l’Ajuntament i la Conselleria d’Educació. La portaveu socialista ha recordat que, en els centres públics d’infantil i primària, el manteniment i la conservació corresponen a l’Ajuntament.
La dirigent del PSPV ha qüestionat també el discurs del govern municipal sobre les inversions als centres educatius i ha assegurat que les famílies del Gregal traslladen una realitat diferent. En aquest sentit, ha defensat que la tasca de l’oposició passa per recollir les demandes dels veïns i traslladar-les als òrgans municipals.

Puerta ha reclamat a l’alcaldessa i a la regidora d’Educació, María España, que informen de quines actuacions es faran al Gregal i en quins terminis, perquè, segons ha assenyalat, la comunitat educativa necessita solucions als problemes de les instal·lacions.








































