L'Ateneu Jove d'Almassora estrena curs amb tallers i oci per als joves

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 46 segundos

Noticias Relacionadas

El nou curs ofereix activitats gratuïtes de creativitat, cultura, esport i oci saludable per a adolescents d’entre 12 i 17 anys

L’Ateneu Jove d’Almassora obri el nou curs amb una programació dissenyada perquè els adolescents i joves d’entre 12 i 17 anys tinguen un espai propi on aprendre, experimentar, conéixer gent i, sobretot, gaudir del seu temps lliure. La proposta municipal per al curs 2026/2027 combina creativitat, cultura, activitat física i oci saludable amb una àmplia varietat de tallers i activitats.

La programació posa sobre la taula opcions per a tots els gustos. Els joves podran iniciar-se o perfeccionar les seues habilitats en ganxet i amigurumi, teatre juvenil, ball amb especialitat en K-pop, modelatge amb argila, tennis de taula i dibuix anime. Totes les activitats són gratuïtes, compten amb places limitades i, en alguns casos, inclouen el material necessari per a participar.

Però la programació de l’Ateneu Jove va més enllà dels tallers setmanals. El calendari incorpora també excursions i visites culturals, reunions de centre, activitats puntuals i espais de trobada i temps lliure, amb l’objectiu de convertir aquest recurs municipal en un punt de referència per a la participació i la convivència entre els joves d’Almassora.

Una de les propostes que ja mira cap al pròxim estiu és el curs de Monitor d’Oci i Temps Lliure, previst per a juliol de 2027. Aquesta formació permetrà als participants obtindre una titulació homologada i obrirà, a més, una nova possibilitat per a ampliar la seua formació i adquirir eines vinculades a l’àmbit de l’oci i el temps lliure.

El regidor de Joventut, Vicente Blay Casino, ha destacat que «l’objectiu és continuar apostant per oferir alternatives d’oci educatiu i saludable per als nostres adolescents, creant espais on puguen desenvolupar les seues inquietuds, descobrir noves aficions i compartir experiències amb altres joves».

L’Ateneu Jove, situat al carrer Santa Bàrbara, 9, ofereix informació i inscripcions de dilluns a divendres, de 16.30 a 20.30 hores. També es pot consultar tota la informació a través del telèfon 633 293 726 i del perfil d’Instagram @cj_almassora.