La radiotelevisió valenciana oferirà en directe dos festejos amb presència valenciana els dies 20 i 23 d’agost

À Punt oferirà esta setmana dos festejos taurins en directe i en obert des de les places de bous de Ciudad Real i Conca, dins de la programació especial preparada per a este mes d’agost.
La primera cita serà dijous 20 d’agost, a les 19.30 hores, des de Ciudad Real, amb un cartell que reunirà Víctor Puerto, Daniel Luque i el valencià Samuel Navalón. La correguda comptarà amb bous de la ramaderia Araúz de Robles i marcarà el comiat de Víctor Puerto dels rogles de la seua terra.
Samuel Navalón, que va ser triomfador de la fira de Ciudad Real l’any passat, afrontarà així una nova cita destacada en una temporada en què està aconseguint importants resultats.
La segona retransmissió arribarà diumenge 23 d’agost, a les 18.30 hores, des de Conca, amb motiu de la Feria de San Julián. À Punt oferirà el festeig de toreig a cavall que obrirà la fira, amb bous de San Pelayo i la participació del valencià Andy Cartagena, Diego Ventura i el portugués Duarte Fernandes.
Cartagena, natural de Benidorm, arriba a esta cita després d’una temporada especialment destacada. El cartell es completarà amb Diego Ventura, una de les principals figures actuals del toreig a cavall, i Duarte Fernandes, una de les promeses portugueses d’esta disciplina.
Jorge Casals encapçala les retransmissions
El periodista Jorge Casals tornarà a posar-se al capdavant de les retransmissions d’À Punt, amb els comentaris del torero valencià Manolo Carrión en la correguda de Ciudad Real.
En el festeig de toreig a cavall de Conca, Casals estarà acompanyat en els comentaris pel torero a cavall d’Ontinyent Pablo Donat.
Les dos retransmissions formen part de la programació taurina d’agost d’À Punt, que dona continuïtat a la cobertura de la Fira de Juliol de València amb noves cites fora de la Comunitat Valenciana.









































