La Mar de Cultures portarà quatre concerts gratuïts a l'Espai Cultural Benafelí d'Almassora durant l'agost

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 37 segundos

Noticias Relacionadas

El cicle reunirà propostes de jazz, música tradicional i sons mediterranis els dies 5, 12, 19 i 20 d'agost dins de la programació cultural d'estiu

Almassora la mar de cultures

L'Espai Cultural Benafelí d'Almassora acollirà durant el mes d'agost una nova edició del cicle La Mar de Cultures, que oferirà quatre concerts gratuïts amb artistes de diferents estils musicals. La programació es desenvoluparà els dies 5, 12, 19 i 20 d'agost i inclourà propostes que combinen jazz, música tradicional, pop mediterrani i sonoritats d'Orient i Occident.

L'Ajuntament ha presentat este cicle, integrat dins de la programació cultural d'estiu, amb actuacions concebudes per a gaudir de la música en directe en l'entorn de l'Espai Cultural Benafelí.

Quatre cites musicals durant el mes d'agost

La programació començarà el 5 d'agost, a les 20.00 hores, amb la pianista i compositora Marina Albero, que presentarà l'espectacle Paisatge sonor: nòmada entre tradicions i jazz, una proposta basada en la improvisació, el jazz i les músiques tradicionals.

El 12 d'agost, a les 22.30 hores, després de l'eclipsi solar previst per a eixa jornada, actuarà Les Nits S'Acurten, banda liderada per Héctor Madueño, amb el concert Cançons artesanes de l'Atlàntic a la Mediterrània, un recorregut per diferents sonoritats populars.

El 19 d'agost, a les 20.00 hores, serà el torn del cantautor valencià Julio Bustamante, una de les figures destacades del pop mediterrani d'autor.

El cicle conclourà el 20 d'agost, també a les 20.00 hores, amb l'actuació d'Efrén López, Benham Masoumy i Omran Adrah, que oferiran un espectacle centrat en el diàleg musical entre Orient i Occident.

Part de la programació cultural de l'estiu

Segons ha assenyalat el regidor de Cultura, Vicente Blay Casino, este cicle pretén acostar al públic propostes musicals de qualitat i reforçar l'oferta cultural estival del municipi.

La Mar de Cultures forma part de la programació d'estiu organitzada per l'Ajuntament d'Almassora, que inclou prop d'un centenar d'activitats culturals, esportives, juvenils i d'oci distribuïdes al llarg dels pròxims mesos.