Més de 650 estudiants comencen la convocatòria extraordinària de les PAU a la Universitat Jaume I

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 39 segundos

Noticias Relacionadas

Un total de 656 alumnes de la província de Castelló s'examinen fins al 2 de juliol a la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Un total de 656 estudiants de la província de Castelló han iniciat este dimarts la convocatòria extraordinària de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) a la Universitat Jaume I (UJI). Els exàmens es desenvolupen fins al 2 de juliol a la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Student writing at a desk in a classroom during an exam; others sit in rows behind.

Les qualificacions es publicaran el 7 de juliol, a partir de les 17.00 hores, mentre que les sol·licituds de revisió dels exàmens es podran presentar els dies 8, 9 i 10 de juliol, fins a les 14.00 hores de l'últim dia.

Preinscripció oberta fins al 3 de juliol

L'alumnat que vulga accedir a la universitat haurà de formalitzar la preinscripció universitària abans de les 14.00 hores del 3 de juliol, mitjançant el procediment telemàtic habilitat per la Generalitat.

Els estudiants que participen en esta convocatòria extraordinària podran presentar la seua sol·licitud des del moment en què disposen de la clau PAU, facilitada el primer dia dels exàmens, encara que les qualificacions no s'hagen publicat. El sistema incorporarà automàticament les notes abans del procés d'adjudicació de places.

Prop de 6.000 estudiants a la Comunitat Valenciana

En el conjunt de la Comunitat Valenciana, un total de 5.969 estudiants participen en la convocatòria extraordinària de les PAU, xifra que suposa 361 alumnes més que l'any passat.

Per universitats, la Universitat de València és la que registra més matriculats (1.544), seguida de la Universitat Politècnica de València (1.434), la Universitat Miguel Hernández d'Elx (1.208), la Universitat d'Alacant (1.127) i la Universitat Jaume I, amb 656 estudiants.

La major part dels inscrits procedeixen de 2n de Batxillerat (5.433 alumnes), mentre que 536 provenen de cicles formatius.

Adjudicació de places

La primera adjudicació de places universitàries es publicarà el 10 de juliol. Posteriorment, la Generalitat efectuarà set adjudicacions més els dies 17, 23 i 29 de juliol; 3, 10 i 17 de setembre, i 1 d'octubre.

Instructor hands a paper to a male student in a lecture hall as other students look on.