Noticias Castellón
sábado, 23 de mayo de 2026 | Última actualización: 14:24

Vila-real mantindrà el centre Espardenyers amb un contracte de 285.000 euros per a atendre joves en risc social

Tiempo de Lectura: 54 segundos

Noticias Relacionadas

El servei municipal oferix suport educatiu, atenció psicològica i formació laboral a adolescents vulnerables amb finançament de la Generalitat

L’Ajuntament de Vila-real ha tret a licitació el servei del Centre de Dia d’Inserció Sociolaboral Espardenyers, un recurs municipal destinat a adolescents i joves en situació de vulnerabilitat social, amb un pressupost de 285.042 euros IVA inclòs i una duració inicial de dos anys prorrogables.

El centre Espardenyers treballa amb menors que presenten dificultats socials, familiars o educatives i desenvolupa programes de reforç escolar, orientació laboral, atenció psicològica, activitats d’oci educatiu i suport personalitzat per a afavorir la integració social i laboral dels usuaris.

El contracte està finançat a través del contracte programa 2025-2028 subscrit entre la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Vila-real en matèria de serveis socials. Segons la documentació municipal, només per a l’exercici 2026 la Generalitat aporta 150.234 euros per al manteniment del recurs.

Les empreses interessades podran presentar ofertes fins al pròxim 28 de maig a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.