Les festes compten amb una programació que inclou actes taurins, musicals, culturals i religiosos
Almassora ha donat aquest divendres el tret d'eixida a les festes patronals en honor a Festes de Santa Quitèria amb el tradicional esmorzar amb els mitjans de comunicació celebrat en Ca la Vila.
L'alcaldessa d'Almassora, María Tormo, ha participat en aquesta trobada al costat del regidor de Festes, Arturo Soler, i el president de la Junta Local de Festes, Santiago López.
Almassora arranca les festes patronals de Santa Quitèria
Durant l'acte, l'alcaldessa ha agraït el treball que realitzen diàriament els professionals de la comunicació per a acostar a veïns i visitants tota l'actualitat de les festes patronals d'Almassora.
Tormo ha destacat la importància de la labor informativa per a difondre els actes i els moments més destacats d'unes celebracions que cada any reuneixen milers de persones en el municipi.
La trobada amb la premsa se celebra tradicionalment coincidint amb l'inici de les festes de Santa Quitèria, una de les cites més importants del calendari festiu d'Almassora, amb una programació que inclou actes taurins, musicals, culturals i religiosos.









































