Noticias Castellón
miércoles, 15 de abril de 2026 | Última actualización: 20:03

Nules s'adherix al club Raheem per potenciar el creixement econòmic

Tiempo de Lectura: 2 minutos, 42 segundos

Noticias Relacionadas

Així l’Ajuntament i l’Associació Empresarial han signat hui un conveni de col·laboració per a l’ús dels serveis i instal·lacions d’aquest club que té la seu la carrer Goya de Madrid

Nules dona un pas més de cara al desenvolupament econòmic del municipi amb l’adhesió al Club Raheem de Madrid, un club financer i de negocis dissenyat per a empresaris i inversors, i amb gran prestigi entre el sector.

De manera que, l’Ajuntament de Nules i l’Associació Empresarial de Nules han signat hui un conveni de col·laboració per a l’ús dels serveis i instal·lacions d’aquest club que té la seu la carrer Goya de la capital d’Espanya, del qual és president Albert Rivera, i compta amb empresaris de tot el país.

Precisament, el que es pretén és que les empreses locals que formen part de l’Associació Empresarial de Nules puguen beneficiar-se dels avantatges que ofereix el Club Raheem com ara l’accés a les instal·lacions, als serveis de networking, promoció institucional i empresarial, entre d’altres accions que puguen repercutir en el desenvolupament econòmic de la localitat.

Així, l’alcalde, David García, ha explicat que entre els principals objectius del consistori està la promoció del teixit empresarial local, l’atracció de noves inversions i la internacionalització de les empreses de Nules, “per tant amb aquest conveni les empreses grans adherides a l’Associació Empresarial de Nules podran beneficiar-se dels avantatges derivats del contracte subscrit amb el Club Raheem per un període d’un any aproximadament”.

Per altra banda, García ha destacat que “aquesta adhesió ens permetrà promoure el municipi de Nules com a destinació d’inversió i desenvolupament empresarial”, al respecte ha assenyalat que l’ajuntament disposa de solars industrials que posarà a disposició d’empreses interessades a instal·lar-se a Nules; també és un canal per a atraure noves inversions; i per a promoure la

venda de naus i solars dels polígons industrials que a hores d’ara estan en venda, “de fet l’ajuntament està ja treballant en la realització d’un directori amb solars i naus disponibles”, matisa l’alcalde.

Per la seua banda, la presidenta de l’Associació Empresarial de Nules, María Lucas, ha volgut ressaltar la importància d’aquest conveni “per a donar visibilitat a totes les empreses associades, al mateix temps que aquesta adhesió al Club Raheem és una oportunitat també de creixement del negoci”.

Amb tot, les empreses associades a l’Associació Empresarial de Nules podran fer ús de les instal·lacions del Club Raheem a Madrid per a reunions, presentacions o altres activitats empresarials; tenen també la possibilitat d’establir una seu executiva a Madrid a efectes de desenvolupament del negoci; accés a la xarxa de contactes del club, tant a nivell nacional com internacional; podran participar en esdeveniments organitzats pel club; tindran oportunitats de networking d’alt valor amb altres membres del club; a més de la possibilitat d’organitzar un esdeveniment anual en les seues instal·lacions; descompte del 25% en el cas de voler ser membre del Club Raheem; o també es podran beneficiar de la promoció a través dels canals de club.