Magdalena 2026: Pascual Broch destaca la millora de les reserves d’aigua
El president del Sindicat de Regs de Vila-real, Pascual Broch, ens ha visitat durant les Fiestas de la Magdalena, on ha analitzat la situació hídrica i econòmica del sector agrícola a la província.
Broch ha explicat que les pluges dels últims mesos han permés recuperar les reserves, que actualment es troben pràcticament al màxim de la seua capacitat. No obstant això, ha advertit de la importància de continuar fent un ús responsable de l’aigua, ja que “hui falta un dia menys per a la pròxima sequera”.
El responsable del sindicat també ha assenyalat l’impacte de l’augment dels costos en el sector agrícola, especialment en fertilitzants, combustibles i energia, amb pujades recents que poden arribar entre el 40 % i el 80 %. Tot i això, confia que la campanya puga desenvolupar-se amb relativa normalitat, encara que marcada per la incertesa econòmica internacional.











































