Noticias Castellón
miércoles, 18 de febrero de 2026 | Última actualización: 21:20

Benicarló engega la construcció de 296 nínxols i 120 columbaris al Cementeri Municipal

Tiempo de Lectura: 53 segundos

Noticias Relacionadas

La licitació comprén a més, diverses actuacions de millora de l'accessibilitat i l'optimitzacio de l'ús de la plataforma elevadora de fèretres

L'Ajuntament de Benicarló ha tret a licitació les obres de construcció de 296 nínxols i 120 columbaris al Cementeri Municipal, així com diverses actuacions de millora de l'accessibilitat per a optimitzar l'ús de la plataforma elevadora de fèretres. El pressupost base de licitació és de 314.938, euros i el termini per a la presentació d'ofertes finalitza el 4 de març.

Actualment, a la zona nova del Cementeri existeix espai suficient per a la construcció de fins a 1.184 nínxols i 906 columbaris. Amb el ritme actual d'ocupació —estimat en aproximadament 50 nínxols nous per any—, la capacitat global del recinte permetria cobrir les necessitats fins aproximadament l'any 2048.

No obstant això, ara mateix hi ha disponibles 100 nínxols de nova construcció, una xifra que, al ritme actual, cobriria únicament un període estimat de dos anys. És per això que es fa necessari ampliar la capacitat per tal de garantir la continuïtat del servei funerari municipal.