Més de 1.000 persones han participat en aquest esdeveniment simbòlic del municipi
La plaça Major de Nules ha albergat aquest matí un esdeveniment simbòlic: l’acte de Jura de Bandera de Personal Civil. L'event ha estat presidit pel General José Manuel Roy Calvo, Comandant Militar de València i Castelló.
Al voltant de 1.200 persones han participat en l’acte. A l'esdeveniment també hi han acudit l’alcalde de Nules, David García, i altres autoritats com ara diputats nacionals, senadors, diputats autonòmics i provincials, alcaldes de la comarca de la Plana Baixa, juntament amb la Subdelegada del Govern a Castelló, Antonia García, i el Subdelegat de Defensa a Castelló, Moisés Izquierdo, i els regidors de la Corporació Municipal, entre d’altres.







En concret, han estat més de 200 persones les que han jurat solemnement la bandera espanyola, en un esdeveniment que, a més, ha comptat amb la participació també de més de 200 militars de les unitats de l’Exèrcit de Terra, de l’Armada i de la Guàrdia Civil. Així mateix, l’acte ha pogut ser contemplat pels més de 800 convidats que s’han congregat a la plaça Major.
Amb tot, Nules ha acollit hui, per primera vegada, un acte que ha possibilitat al personal civil tant de la localitat com d’altres poblacions realitzar el jurament o promesa davant la Bandera d’Espanya.




























































