Noticias Castellón
sábado, 27 de diciembre de 2025 | Última actualización: 00:55

El Casal Jove d'Almenara ultima els preparatius per a Halloween en tallers infantils impartits en anglés

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 16 segundos

Noticias Relacionadas

Les sessions han consistit a realitzar experiments i ciris per a la festa que arrancarà el dimarts a les 19.00 amb la cercavila terrorífica 

Castellón Información 

El Casal Jove d'Almenara ha realitzat durant els últims dies dos tallers preparatius per a la pròxima celebració de Halloween. En concret un d'ells ha consistit en la realització d'experiments diversos amb el que els xiquets i xiquetes han gaudit amb les noves sensacions i per un altre la realització de veles per a la celebració de halloween. Destacar que tots dos tallers s'han realitzat en anglès, amb l'objectiu de fomentar aquest idioma i que els xiquets i xiquetes aprenguen noves paraules i vocabulari segons ha explicat la regidora de Joventut, Terebel Galiano.

Celebracions 31 octubre 

D'altra banda recordar que ja s'està ultimant la programació per a la vesprada-nit del 31 d'octubre amb motiu de Halloween per les associacions i entitats implicades en aquesta proposta com són Recull, el Centre de FPA Paulo Freire, el Casal Jove, l'AMPA del CEIP Juan Carlos I, i l'Ajuntament d'Almenara.

La celebració arrancarà a les 19.00 hores amb la cercavila terrorífica amb eixida des del Casal Jove fins al poliesportiu on com cada any començaran les activitats infantils i una festa que es perllongarà fins a la nit. En aquesta festa enguany s'inclourà un sopar de “pa i porta” per al que l'Ajuntament d'Almenara posarà les taules i les cadires. A més el Casal Jove instal·larà un “photocall” perquè es realitzen les fotos més terrorífiques.