- 16 marzo, 2017 -
Tomàs Escuder Palau. Compromís per Castelló. Fa més de dos-mil anys que ja hi va haver qui ho va dir. I definir com una...
Tomàs Escuder Palau. Compromís per Castelló.
Fa més de dos-mil anys que ja hi va haver qui ho va dir. I definir com una mena de defecte. Però poc importa . Molts polítics, especialment els de perfil clàssic, ho continuen practicant i fent del seu ús una mena de mantra per a qualsevol ocasió.
Es tracta de la capacitat de dir ara sí, ara no. A un mateix tema, a una proposta, a una voluntat. Només cal , per a dir sí o no que els vaja conforme als seus interessos. No als del comú sinó als seus , als del seu partit.
En un llibre petitet, de lectura fàcil i divertida, l’escriptor i polític romà Quint Tul.li Ciceró, germà del cèlebre Ciceró orador, ho diu.
Que al polític que vol només el benefici propi , és a dir: també del partit que representa, de vegades pot manifestar ara açò ara allò.
De manera que ací tenim la pràctica perversa i coneguda d’antic i denunciada, que el PP d’aquesta ciutat acaba de dir que no per a dir sí.
Es tracta del tema de rodalies que deuen comunicar la ciutat de València amb la nostra ciutat i més amunt, cap al nord i fins Tortosa com a mínim.
Es va demanar des del Senat i des de moltes més instàncies que tots els partits es sumaren a aquesta petició , que sembla ben raonable i necessària. I bé… el PP va dir que no. Que ells no ho firmaven. Qüestió d’oposar-se per oposar-se , en contra de l’interès general de la població d’aquestes comarques.
I ara, com que no volen aparèixer tant malvats i perversos com són, va i diuen que sí. Però clar, sense voler admetre que uns altres partits hi duguen la davantera. I perquè a ells, millor que el tren, els va el cotxe de luxe i cuirassat com els que duien els seus galifardeus.
Així que ara diuen que demanaran l’extensió dels rodalies cap al nord, però segons com i quan. La qüestió és dilatar i dinamitar la unió de les terres germanes. És allò que sempre han fet.
mala leche
Tomas, tens molta cara per dir lo que dius, aplicat el cuento bonico, les rodalies anque se tingue rao no sols be del PP si no tambe del PSOE y sin embargo sol critiques al PP, Y no dius el teu partid quines responsavilitads defen , perque apoye als estibadors en contra de lo que diu Europa , si bosatros gobernareu aque no seriu capasos de botar en contra y pagar la multa, pues ara la multa la pagueu vosaltres en compañia dels altres forses que boten en contra dels interesos dels españols. Ya vale de tanta demagogia barata y mal intensiona .